Тематичний план з інформатики
№ з/п
|
Тема
|
Кількість годин
|
|
Всього
|
ЛПР
|
||
І курс
|
|||
1
|
Інформаційні технології у
навчанні
|
4
|
1
|
1.1
|
Програмні засоби навчання профільного предмету
|
2
|
|
1.2
|
Навчання в Інтернеті
|
1
|
|
1.3
|
Програмні засоби навчання іноземних мов
|
1
|
1
|
2
|
Текстовий процесор
|
8
|
3
|
3
|
Комп’ютерні презентації та
публікації
|
13
|
4
|
3.1
|
Створення й показ слайдових презентацій
|
5
|
|
3.2
|
Опрацювання мультимедійних даних
|
4
|
|
3.3
|
Основи створення комп’ютерних публікацій
|
4
|
|
4
|
Служби Інтернету
|
10
|
4
|
4.1
|
Електронна пошта
|
5
|
|
4.2
|
Комунікації за допомогою Інтернету
|
5
|
|
Всього за
курс
|
35
|
12
|
|
ІІ курс
|
|||
5
|
Моделювання. Основи
алгоритмізації
|
5
|
1
|
5.1
|
Поняття моделі. Моделювання. Побудова моделей
|
1
|
|
5.2.
|
Алгоритми. Типи алгоритмів. Способи опису алгоритмів.
|
2
|
|
5.3
|
Етапи розв’язування прикладної задачі за допомогою комп’ютера
|
2
|
|
6
|
Системи опрацювання табличних
даних
|
11
|
5
|
6.1
|
Електронні таблиці. Табличний процесор
|
6
|
|
6.2
|
Аналіз даних у середовищі табличного процесора
|
6
|
|
7
|
Бази даних. Системи управління
базами даних
|
10
|
3
|
8
|
Інформаційні технології персональної та колективної комунікації
|
9
|
4
|
8.1
|
Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів
|
4
|
|
8.2
|
Інтегроване використання засобів опрацювання документів
|
2
|
|
8.3
|
Спільна робота з документами. Розробка колективного проекту
|
3
|
|
Всього за курс:
|
35
|
13
|
|
Разом:
|
70
|
І курс
№ з/п
|
Назва теми
|
К-ть
годин
|
|
Інформаційні технології у навчанні
|
4
|
||
1
|
Використання електронних посібників, навчальних програм та мультимедійних
курсів з профільного предмету.
|
1
|
|
2
|
Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії.
Інтерактивне дистанційне навчання.
|
1
|
|
3
|
Практична робота № 1. Робота з навчальними програмними засобами з профільних предметів
|
1
|
|
4
|
Електронні словники й програми-перекладачі. Інтерактивні та мультимедійні
курси іноземних мов.
|
1
|
|
Текстовий процесор
|
8
|
||
5
|
Текстовий
процесор Microsoft Word. Поняття про
шаблон документа; створення документа за допомогою майстра.
|
1
|
|
6
|
Створення нумерованих
і маркованих списків. Вставлення зображень у текстовий документ і
настроювання їхніх властивостей. Таблиці в текстових документах.
|
1
|
|
7
|
Практична робота №2.
Робота з таблицями
і зображеннями у текстових документах.
|
1
|
|
8
|
Використання стилів, поняття про схему документа Перегляд документа в
різних режимах. Автоматичне створення змісту документа.
|
1
|
|
9
|
Практична робота №3. Використання стилів і шаблонів документів. Правила стильового оформлення документів
різних типів.
|
||
10
|
Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів. Друк документа.
|
1
|
|
11
|
Настроювання
середовища користувача текстового процесора. Створення в автоматичному режимі
макросів та їх використання.
|
1
|
|
12
|
Практична робота №4. Автоматичне створення змісту документа.
Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів.
|
1
|
|
Комп’ютерні презентації та публікації
|
13
|
||
Створення й показ комп’ютерних
презентацій
|
5
|
||
13
|
Поняття
презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові
та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених
для створення і демонстрації презентацій.
|
1
|
|
14
|
Створення
презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, створення
пустої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Відкриття
презентації та збереження її в різних форматах. Створення текстових написів і
вставлення графічних зображень на слайдах презентації.
|
1
|
|
15
|
Практична робота №5. Розробка слайдової презентації. Принципи стильового оформлення презентацій.
Основні принципи дизайну слайдів.
|
1
|
|
16
|
Додавання
анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Рух об’єктів за заданими
траєкторіями. Анімаційні ефекти зміни слайдів. Використання гіперпосилань та
кнопок дій.
|
1
|
|
17
|
Практична робота №6. Анімація в слайдових презентаціях. Демонстрація
презентації у різних програмних середовищах.
|
1
|
|
Опрацювання мультимедійних даних
|
4
|
||
18
|
Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо-
та відео-файлів. Мультимедійні програвачі. Засоби перетворення аудіо- та
відеоформатів. Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу
до слайдової презентації.
|
1
|
|
19
|
Програмне забезпечення для обробки
мультимедійних даних. Захоплення аудіо та відео, створення кліпів.
|
1
|
|
20
|
Настроювання часових параметрів аудіо-
та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та настроювання переходів
між його фрагментами.
|
1
|
|
21
|
Практична робота №7. Створення відеокліпу.
|
1
|
|
Основи створення комп’ютерних публікацій
|
4
|
||
22
|
Поняття
комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх
шаблони. Структура публікації.
|
1
|
|
23
|
Особливості роботи з графічними
об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами
публікації.
|
1
|
|
24
|
Практична робота №8. Створення інформаційного бюлетеня чи буклету. Створення, збереження, відкриття та друк
публікацій.
|
1
|
|
25
|
Контрольна робота
|
1
|
|
Служби Інтернету
|
10
|
||
Електронна пошта
|
5
|
||
26
|
Принципи
функціонування електронної пошти. Огляд програм для роботи з електронною
поштою.
|
1
|
|
27
|
Робота з
електронною поштою через веб-інтерфейс: реєстрація поштової скриньки,
надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, навігація папками,
видалення повідомлень, вкладання файлів.
|
1
|
|
28
|
Практична робота №9. Електронне листування через веб-інтерфейс.
|
1
|
|
29
|
Робота з
поштовим клієнтом: керування обліковими записами, надсилання, отримання й
перенаправлення повідомлень, використання шаблонів повідомлень, розміщення
повідомлень у папках, видалення повідомлень. Перегляд атрибутів повідомлень,
вкладання файлів, використання адресної книги, списків розсилки, довідкової
системи. Створення власних шаблонів листів.
|
1
|
|
30
|
Практична робота №10. Електронне листування за допомогою поштового клієнта. Етикет електронного
листування.
|
1
|
|
Комунікації
за допомогою Інтернету
|
5
|
||
31
|
Поняття миттєвого повідомлення. Обмін
миттєвими повідом-леннями: принципи функціонування служби, огляд популярних
програм.
|
1
|
|
32
|
Практична робота № 11. Обмін миттєвими повідомленнями. Реєстрація в
обміну миттєвими повідомленнями. Створення й ведення списку контактів,
надсилання текстових, графічних та відеоповідомлень.
|
||
33
|
Поняття форуму. Реєстрація на форумі та участь в обговореннях.
|
1
|
|
34
|
Практична робота № 12. Спілкування на форумах та в чатах Спілкування в чатах. Етикет
інтерактивного спілкування..
|
1
|
|
35
|
Контрольна робота
|
1
|
ІІ курс
№ з/п
|
Назва теми
|
К-ть
годин
|
|
Моделювання. Основи алгоритмізації
|
5
|
||
1
|
Поняття моделі. Типи моделей.
Моделювання як метод дослідження об’єктів.
|
1
|
|
2
|
Поняття алгоритму. Властивості
алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець алгоритму. Система команд
виконавця алгоритму. Базові структури алгоритмів:
слідування, розгалуження, повторення. Графічні схеми базових структур алгоритмів.
|
1
|
|
3
|
Практична робота №1. Побудова інформаційної моделі. Поняття про
конструювання алгоритмів різними методами.
|
1
|
|
4
|
Етапи розв’язування задачі за допомогою
комп’ютера. Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок. Поняття про метод
розв’язування задачі.
|
1
|
|
5
|
Поняття програми.
|
1
|
|
Системи опрацювання табличних даних
|
11
|
||
Електронні таблиці. Табличний процесор
|
6
|
||
6
|
Поняття електронної таблиці. Засоби опрацювання електронних таблиць. Запуск табличного
процесора, відкриття й збереження документа. Огляд інтерфейсу табличного
процесора.
|
1
|
|
7
|
Поняття про книги, аркуші, рядки, стовпці, клітинки. Навігація аркушем і книгою; виділення елементів книги й аркушу. Введення даних до
клітинок і редагування їх вмісту.
|
1
|
|
8
|
Практична робота № 2. Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора. Копіювання,
переміщення й видалення даних. Автозаповнення. Форматування даних, клітинок і
діапазонів клітинок.
|
1
|
|
9
|
Використання найпростіших формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання
на клітинки і діапазони клітинок. Посилання на клітинки інших аркушів та
інших книг.
|
1
|
|
10
|
Практична робота №3. Використання формул в електронних таблицях Копіювання формул та
модифікація посилань під час копіювання.
|
1
|
|
11
|
Практична робота №4. Побудова діаграм
Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграми.
|
1
|
|
Аналіз даних у середовищі табличного процесора
|
5
|
||
12
|
Призначення й використання основних
математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора.
|
1
|
|
13
|
Сортування й фільтрація даних у таблицях.
|
1
|
|
14
|
Практична робота № 5. Аналіз даних за допомогою функцій табличного
процесора.
|
1
|
|
15
|
Проміжні підсумки та зведені таблиці. Умовне форматування даних
|
1
|
|
16
|
Практична робота 6. Сортування та фільтрація даних.
|
1
|
|
Бази даних. Системи управління базами даних
|
10
|
||
17
|
Поняття моделі даних, бази даних. Поняття й призначення систем управління
базами даних (СУБД).
|
1
|
|
18
|
Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». Поняття
відношення, атрибута, ключа, зв’язку. Класифікація зв’язків за множинністю та
повнотою. Правила побудови моделі даних предметної області.
|
1
|
|
19
|
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у
середовищі системи управління базами даних. Режими роботи в СУБД.
Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Властивості полів, типи
даних.
|
1
|
|
20
|
Введення даних у таблиці. Призначення форм. Сортування, пошук і
фільтрація даних.
|
1
|
|
21
|
Практична робота №7. Робота з об’єктами бази даних в середовищі СУБД.
|
1
|
|
22
|
Практична робота №8. Створення бази даних в середовищі СУБД,
створення форм і введення даних.
|
1
|
|
23
|
Поняття запиту до реляційної бази даних. Призначення звітів.
|
1
|
|
24
|
Контрольна робота
|
1
|
|
25
|
Створення таблиць, форм, запитів на вибірку даних і звітів за допомогою
майстрів. Редагування запитів і форм за допомогою конструктора.
|
1
|
|
26
|
Практична робота №9. Створення запитів
і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора
|
1
|
|
Інформаційні технології персональної та колективної комунікації
|
9
|
||
27
|
Структура веб-сайтів, різновиди
веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок.
Етапи створення веб-сайтів.
|
1
|
|
28
|
Поняття про засоби автоматизованої
розробки веб-сайтів, редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом. Поняття про
систему керування вмістом сайту. Поняття хостингу. Автоматизоване створення
статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. Наповнення веб-сторінки
текстом та графічними даними, створення гіперпосилань, завантаження файлів.
|
1
|
|
29
|
Практична робота № 10. Автоматизоване створення веб-сайту. Основи
веб-дизайну. Огляд сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі технології.
|
1
|
|
30
|
Практична робота № 11. Створення й ведення власного блогу. Поняття блогу, різновиди блогів.
Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та настроювання його
параметрів.
|
1
|
|
31
|
Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором,
системою керування базами даних, засобом для розробки комп’ютерних
презентацій. Імпорт та експорт файлів документів. Вбудовування та зв’язування
файлів. Веб-публікація документів.
|
1
|
|
32
|
Практична робота №12. Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах.
|
1
|
|
33
|
Середовище для спільної роботи з документами. Колективне виконання завдань
з опрацювання даних.
|
1
|
|
34
|
Практична робота №13. Розробка
колективного проекту. Служби онлайнового документообігу. Спільна
робота з онлайновими документами.
|
1
|
|
35
|
Контрольна робота
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар